Τρόποι Αποστολής:
Α)Δωρεάν.
1) Τα έξοδα αποστολής μέσω της εταιρείας Γενικής Ταχυδρομικής δεν έχουν καμία πρόσθετη επιβάρυνση για παραγγελίες άνω των 100 Ευρώ.
2) Τα έξοδα αποστολής ( για μικρά δέματα με διαστάσεις έως Υ: 17 cm, Β: 45 cm, Μ: 60 cm )μέσω της εταιρείας BOX NOW δεν έχουν καμία πρόσθετη επιβάρυνση για παραγγελίες άνω των 65 Ευρώ .
Β)” Παραλαβή απο το κατάστημα “.
Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και θέλετε να παραλάβετε ο ίδιος θα επικοινωνήσουμε μαζί σας με email για την ώρα και τηv ημέρα (συνήθως καθημερινές 10:00-14:00) κατά την οποία θα μπορείτε να περάσετε από τις αποθήκες μας να παραλάβετε τα προϊόντα που παραγγείλατε.
Γ) Χρέωση με αντικαταβολή για οποιοδήποτε προορισμό. Γενική Ταχυδρομική
1.Τα ελάχιστα μεταφορικά από 0 έως 2 kg είναι 3,8€ για εντός Αττικής , 4,1€ για χερσαίους προορισμούς και 4,4€ για νησιώτικους . Το κόστος της αντικαταβολής ανέρχεται σε 1,8€.
2. Σε περίπτωση που το ογκομετρικό βάρος μιας αποστολής είναι μεγαλύτερο του πραγματικού, τότε η χρέωση γίνεται με βάση το ογκομετρικό βάρος, το οποίο υπολογίζεται σε κιλά αν πολλαπλασιάσουμε τις 3. διαστάσεις της συσκευασίας (μετρημένες σε εκατοστά)και διαιρέσουμε με το 5.000. Ισχύει, δηλαδή, η σχέση : (Ογκομετρικό Βάρος σε Κιλά) = (Μήκος σε εκατοστά), (Ύψος σε εκατοστά),(Πλάτος σε εκατοστά) / 5000
Δείτε τον τιμοκατάλογο της Γενικής Ταχυδρομικής εδώ
Δ) Αποστολή δέματος με BOX NOW . Έχετε την επιλογή στην αποστολή του δέματος να επιλέξετε με την εταιρεία BOX NOW . Για να γίνει αυτό θα πρέπει να πληρώσετε ή με κάρτα ή με τραπεζική κατάθεση του ποσού του συνόλου της παραγγελίας σας. Επιλέξτε ένα locker από το αυτοματοποιημένο σύστημα του box now και εμείς θα σας στείλουμε το δέμα σας εκεί. Το κόστος της υπηρεσίας είναι 2,1€ για δεματά μικρά και μεσαία με διαστάσεις έως Υ: 17 cm, Β: 45 cm, Μ: 60 cm . Για δεματά μεγαλύτερα με διαστάσεις έως Υ: 36 cm, Β: 45 cm, Μ: 60 cm το κόστος της υπηρεσίας είναι 4€. Σε κάθε περίπτωση από τις παραπάνω το βάρος δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 20 κιλά .
Ε)” Χρέωση παραλήπτη – αποστολή με μεταφορική “.
Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και θέλετε να σας στείλουμε τα προϊόντα με μεταφορική εταιρεία που συνεργάζεστε για να μειώσετε το κόστος θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε άμεσα με email ή τηλεφωνικός για το ποια μεταφορική σας ενδιαφέρει.
Βασική προϋπόθεση είναι να έχει γίνει η πληρωμή των προϊόντων σε τραπεζικό λογαριασμό ή με κάρτα αλλιώς δεν θα αποστέλλονται.
Πληροφορίες Αποστολής & Επιστροφών:
1)Ακύρωση Παραγγελίας
Η ακύρωση της παραγγελίας σας μπορεί να πραγματοποιηθεί μέχρι τη στιγμή όπου θα αποσταλεί . Μετά το χρονικό σημείο αυτό δεν θα είναι δυνατή η ακύρωση.
Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία παραγγελίας το σύστημα σας επιστρέφει έναν Αριθμό Παραγγελίας τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την ακύρωση της παραγγελίας σας, επικοινωνώντας μαζί μας στο τηλέφωνο 6985024335 ή με email στο info@ledomania.gr
2)Επιστροφές Προϊόντων (Δικαίωμα υπαναχώρησης )
Σε περίπτωση που, για οποιοδήποτε λόγο, επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης.
Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής του δραστηριότητας, τότε δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής, σύμφωνα με την § 10 του άρθρου 4 Ν. 2251/1994.
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως από την από απόσταση πώληση, εγγράφως εντός 14 ημερολογιακών ημερών επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το δικαίωμα αυτό ξεκινά από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων. Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποστολή της δήλωσης υπαναχώρησης ή αποστολή των προϊόντων, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης.
Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη ή προσκομίζονται από τον ίδιο τον πελάτη στην έδρα της επιχείρησης
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν απομείωση της αξίας του εμπορεύματος, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στη μεταχείριση του προϊόντος που εκφεύγει της ειθισμένης εξέτασης των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας του προϊόντος. Ως «ειθισμένη εξέταση των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας του προϊόντος», εννοείται η δοκιμή των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να ελάμβανε χώρα και όπως συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα. Η συσκευασία θα πρέπει επίσης να είναι στην αρχική της κατάσταση χωρίς να έχει υποστεί σκισίματα και κάθε είδους φθορές, τέλος θα πρέπει να επιστρέφονται οπωσδήποτε και τα παραστατικά που συνόδευαν την αποστολή (Απόδειξη Λιανικών Συναλλαγών)
Ο πελάτης θα βαρύνετε με τα έξοδα επιστροφής. Κάθε χρηματική υποχρέωση για την καταβολή ποσών (π.χ. εξόδων μεταφοράς, αποζημίωσης) θα πρέπει να εκπληρώνεται εντός 30 ημερών, εκκινώντας από τον χρόνο αποστολής της δήλωσης υπαναχώρησης από εσάς ή της επιστροφής του εμπορεύματος. Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στις αποθήκες μας και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από τις αποθήκες μας, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στην εταιρεία μας, η αξία του προϊόντος θα επιστρέφεται στον πελάτη. Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η εταιρεία μας να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος λόγω φθοράς ή βλάβης του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη.
Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης κατά την παραγγελία του θα γίνει αντίστοιχα και η επιστροφή χρημάτων.
Διατηρούμε το δικαίωμα να μην κάνουμε δεκτή την επιστροφή προϊόντων μεγάλης αξίας (ανω των 250 €) ή τα οποία αγοράστηκαν με ειδική παραγγελία για τον συγκεκριμένο πελάτη.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος διαφορετικού από εκείνο που παραγγείλατε, θα αντικατασταθεί άμεσα χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση, διαφορετικά θα σας πιστωθούν τόσο το κόστος του προϊόντος όσο και τα έξοδα αποστολής.
Σε κάθε άλλη περίπτωση επιστροφής θα πιστωθείτε το κόστος του προϊόντος εκτός από τα έξοδα αποστολής.
Παρακαλούμε, σε οποιαδήποτε από τις παραπάνω περιπτώσεις, να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας είτε τηλεφωνικά στo 6985024335 είτε μέσω e-mail στο info@ledomania.gr προκειμένου να δηλώσετε την επιθυμία σας για επιστροφή των προϊόντων.